سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند مقاله تخصی در حوزه آهنگسازی و تدوین

6 گام برای بازاریابی مهارت‌های کارگردانی و تدوین
موفقیت در عرصه‌ی فیلمسازی تنها در کسب مهارت کارگردانی و ‌تدوینگری یا تحصیلات سینمایی خلاصه نمی‌شود و یک فیلمساز کاربلد در کنار تمامی این موارد باید از دانش بازاریابی قابل قبولی برخوردار باشد تا به خوبی از پس عرضه و معرفی مهارت‌های کارگردانی،‌ تدوین و فیلمسازی خود به کارفرمایان بر بیاید. در این مطلب تلاش می‌کنیم تا کارگردانان و تدوینگران را با مهارت‌های بازاریابی آشنا کنیم که هر کدام از این مهارت‌ها به بیشتر دیده شدن کارها و پروژه‌هایشان کمک خواهد کرد، در ادامه با وب‌سایت ملودایو همراه باشید.


استفاده صحیح از اینستاگرام برای آهنگسازان
اینستاگرام از جمله آخرین شبکه‌های اجتماعی است که به جعبه ابزار بازاریابی آهنگسازان و موسیقی‌دانان اضافه شده است. سرعت تغییرات و تحولات در دنیای مجاز و بازار دیجیتال آن‌قدر پرشتاب و نفس‌گیر بوده است که 9 سالی که از عمر اینستاگرام می‌گذرد، برای کاربرانش حکم یک عمرِ پر از خاطرات مختلف و فیلترهای جورواجور را پیدا کرده است.

چگونه تدوینگر شویم و از دورکاری درآمد داشته باشیم؟

اگر جزو آن دسته از علاقه‌مندان حرفه‌ی تدوین هستید که ذوق تدوینگر شدن دارند، اما تمایل ندارند تا هنر خود را دربست در اختیار استودیو فیلمسازی یا کمپانی هنری خاصی قرار دهند،‌ دورکاری و فریلنس شدن بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند به بالندگی هر چه بیشتر شما در حرفه‌ی تدوین کمک کند.